Fredag

jaaa det är fredag :D
och ikväll ska ja ta mig ett glas vin med Sanna =)

Sitter med hårfärg i håret nu och ska snart hoppa in i duschen och skölja ur det!
Sedan ska ja vila en stund så man är lite pigg ikväll och slipper sova och slå huvudet i bordet...

Har inte blivit lurad nå idag faktist. men de kanske kommer. jag är lättlurad också satt. :P


Tycker allting är så konstigt just nu.
Ena stunden får man skit för att man inte gör si och så.
och sen när man gör si och så, då är de också fel?
hur tänkte du?


Skiter iaf i allt och gör som ja vill ja :D
ingen kommer någonsin kunna bestämma över mig :) sån är ja!


Men ja älskar mina vänner så otroligt mycket..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0