saknad

det är så hemskt att mista någon som står en så nära.
För ett år och en dag sedan så hände det något fruktansvärt för vår vän Niklas och han fick lämna oss för en plats i himlen. Jag vet att du har det bra men vi alla vill att du ska vara här med oss.
Jag har fortfarande inte förstått att det har hänt.. men för ett år sen grät ja floder, dag ut och dag in grät jag.
jag gråter fortfarande vissa dagar när ja tänker på allt.. och tänker på din fina begravning. jag fick låna petras näsduk som var vit. efter var den helt svart av min mascara...
Varje gång jag närmar mig platsen där allt hände så får ja en klump i magen :(
Hoppas du har det bra nu vännen, du ska veta att ja saknar dig <3
2010-04-11 gick du från att vara den finaste människan till det du är idag, den finaste ängeln.


Sen har vi min "morfar", min vän, min granne, min Svante
trodde inte så mycket kunde hända på 12 dagar.
men ett samtal från mamma på nyårsafton och jag började gråta, 12 dagar senare fick vi veta att även du tagit plats i himlen. jag gråten än, och kommer aldrig sluta gråta förns jag en dag får träffa dig igen.
jag besöker din grav ofta.. och gråter lika mycket varje gång. de gör så ont i mig att veta att du är borta...
Vem är det nu som ska stänka vatten på mig när ja går förbi?
vem ska jävlas med mig tills ja blir irriterad men bara asgarvar? för du fick mig bara att skratta!
Svante jag saknar dig så otroligt mycket.. skulle göra allt för att få dig tillbaka !
det är inte rättvist.
Jag kommer sluta gråta den dagen du ber mig att göra det...
2011-01-12 = värsta dagen i mitt liv....
3 månader sen idag och jag saknar dig mer och mer för varje dag som går <3
Jag älskar dig, kom tillbaka....



Kommentarer
Postat av: p

puss!

2011-04-13 @ 00:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0