heej :D

idag är ja halv glad :D
jag har ont i munnen efter att ha opererat ur en visdomstand igår och det gjorde inte ont kan ja säga eftersom ja hade fårr lugnande så var jag helt borta och ja kommer inte ens ihåg att det hände. eller jo jag kommer ihåg att hon sa nu får du bedövningssprutan och sen somna ja tror ja :P 45 min tog allt och för mig var det som 2 min :P
så nu vet ja iaf att det inte är så farligt att ta ut en visdomstand :D


Nu sitter jag med hårfärg i håret :) jag var kastanj färgad innan eller lite koppar aktig men nu slår ja om till djup chokladbrun igen. trivdes i den färgen innan ja färgade koppar/kastanj färg så ja tror ja kommer trivas även denna gång :)


Någon dag nu så tänkte ja åka till sandviken och hälsa på lilla Tuva :)
hon är så söt så ja bara måste träffa henne snart :) och lillskiten Max måste ja få krama om igen också fast han inte riktigt vill kramas med mig ;)


Vill utomlands igen nu bara ..... en resa till cypern snart? vem vet ;)




Jag när ja var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0