friday i´m love.

jag ligger här ensam med min gosa pläd i min lägenhet och kollar på lets dance :D för er som inte vet vad gosa pläd är så kan ja förklara och säga att det är en filt som är väääldigt mjuk och luden :) jävligt skönt!
det är faktist jävligt skönt att bara se på tv helt själv och slippa prata och skratta. bara få vara för sig själv en stund :) jag ska lägga mig i tid ikväll så jag är pigg och kry imorgon. har mått lite halvt dåligt ett tag men nu är jag på benen helt igen. :)

Har jobbat hela veckan och det har varit riktigt skönt. med tanke på att ja aldrig somnar i tid efter allt som har hänt. man tänker så himla mycket så fick jag jobba eftermiddag denna vecka. och efter det så är jag pigg nu =)
och ja hoppas ja somnar i tid nu om kvällarna :)


Imorgon ska jag parta kan ja säga med riktigt roligt folk :D
och hoppas på att det blir en lyckad kväll men det tror jag väl :)


jag vill ha film tips så ni som läser de kan väl skriva något bra tips till mig?
behöver inte vara här. skriv på facebook eller smsa mig..
men så klart får ni skriva det i en kommentar :D gör som ni vill!


Nu ska jag fortsätta se tv =)
fast det är reklam nu. sällan? NEJ.


SOFIÈ ringde mig och är HEMMA snart :D som ja saknat flickebarnet. hoppas vi hinner ses ihelgen :)
ÄLSKAR DIG, och alla mina tjejer :D <3

Mina tjejer betyder allt <3


     

      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0