Heaven help me

Ja idag vet ja faktist inte alls vad jag ska skriva om..
jag har iaf jobbat 15.30 till 23 idag och det gick bra som vanligt :)


Jag tror hela rabo står i sorg just nu och ja talar nog för alla rabo bor när ja säger att rabovägen aldrig kommer bli samma gamla vanliga rabovägen.. vi har mist vår viktigaste person.. människan som var omtyckt och älskad av alla..  det går inte att beskriva med ord hur saknad du är. jag önskar att ja kunde. men det går inte :(
Nu har ja bara en önskan och det är att vi ses igen! Jag/vi kommer ALDRIG glömma dig, utan bara minnas dig som den underbara människan du var... Men tyvärr velade himlen ha tillbaka sin finaste ängel. medans vi miste våran...!
Och jag kan erkänna nu att jag tror inte på gud längre.. nu vet ja att du inte finns. annars hade du hjälpt mig när ja bad till dig så fint på nyårsafton i kall under alla stjärnor och raketer som sköts att du skulle hjälpa mig att få svante på fötter.. Du hjälpte mig inte och där tappade jag förtroende till dig...
Nu kanske alla blir irriterad på mig för att ja skrev så där men det struntar jag i. för jag velade ha hjälp att få min älskade frisk.. istället så miste jag han.
Nu ska jag leva för dig älskade Svante. och ja är stolt över att fått haft dig i mitt liv i 19 år. det är inte alla som har/ har haft en sån människa i sitt liv som du var..
men en sak är säker, när ja ska gå över till er så kommer ja fortfarande säga att ja ska till lisbet och svante. för ja vet att du är med oss varje sekund, minut, timme och dag som går...
Älskar dig<3


Nu ska jag sova! jag är trött och ledsen... åker till gävle imorgon och slappar.
På lördag firar vi Westlund som fyller 20 år!
Och då SKA jag vara glad ..



Nu ska jag och min nalle sova :) Natti!

    




Och jag vill till och sol och värme NU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0