Måndag

Idag har ja jobbat 9-16.30..
ska jobba imorgon med :D pengar pengar. man kan aldrig få för mycket av det.


helgen var bra om man bortser från vissa saker men om VISSA människor skulle växa upp och kunna uppföra sig lite mognare så kanske man kunde lita på dom. men NEJ...


Har nyss varit ute på en promenad som blev en timme lång. det var riktigt skönt måste jag säga.
nu laddar jag hem lite olika serier och ska se allt från början :P dom är:
Desperate housewives
One Tree Hill
OC

Ska börja från säsong 1 sen se allt. så jag har att göra ett tag och min stackars lilla mini PC kommer gå varmt i några dagar för att få ner allt :P men de är det värt =D

Ikväll blir det bara att sitta hemma och se tv och lägga mig TIDIGT! ska käka lite mat om ett tag för ja hungrar ihjäl snart för de va inge god mat ja hade beställt idag till jobbet..


Har inte så mycket mer att säga än att jag är hemma hos mina föräldrar i ockelbo och bara tar de lugnt :D


Puss F.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0