Måndag... trött

Ja igår somna man eller idag kanske man ska säga. 4 på morgonen och ja ljuger inte... skulle upp sju så det blev 3 timmars sömn och snacka om att jag var död idag på jobbet. tur att det var 5 minuter mellan varje bit så ja kunde ta det lugnt medans biten kördes :)
jobbade 8-16.30 idag och de var skönt. fast mitt på dagen idag så trodde jag att ja skulle slockna för ja va så trött.


Efter jobbet så åkte jag och jossan till stallet... Flisan skulle hoppa Novadot, Putte och ubbe var också med och kollade. jag red en sväng på linette men det är inte kul att rida där man är så trött att man inte ens orkar hålla i tyglarna .. kändes som att ja var mer i vägen för flisan än jag red.
Det gick jätte bra för flisan och novadot iallafall och jag var glad för deras skull :)
Man ser verkligen vilka framsteg hon har gjort med den hästen. och vara nybörjare på att utbilda unghäst är inte lätt. men tjejen fixar det hur bra som helst :) tummen upp för dig flisan :D ja skulle aldrig ha fixat det ;D



Nu ska jag se one tree hill och sova :)
Puss och god natt =)


ja saknar dig Svante <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0