Måndag

Måndag och man är lika seg som vanligt... sover tyvärr inte om nätterna. efter allt som hänt så bara tänker man på allt annat än att man behöver sömn. man somnar när man är så utmattad att ögonlocken inte ens orkar vara öppen längre. sen ska man upp och jobba. så jag bad om att få jobba eftermiddag resten av veckan, och de skulle gå bra. så ja får sova länge på morgonen iallafall och det behöver jag .. tur att de går att lösa dom flesta problemen men en snäll morbror och morbrors fru :) dom gillar ja på alla sätt :)


Senare efter jobber idag så åkte vi till stallet, skulle rida men blev inte så... de va så himla halt ute
och halka med en häst vill ja inte :P då är ja platt som en pannkaka under sen och de tackar ja nej till..
senare kom ja hem och åt god mat som mamma hade gjort. såg lite idrottsgalan sen drog ja vidare till Sanna och försökte lösa problemet med henne kamera, tecknisk som man är så löste man de där genom att ta hem kameran till mig och prova det i min dator ist. och vipps så bra de gick :D


Nu MÅSTE ja försöka sova...

 



Madde och jag på nyår :) ilu<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0