seg söndag

har varit en så himla lugn dag idag.. har inte orkat med något :P
varit lite dålig idag faktist :P men har storstädat hela lägenheten med Sanna :)


imorgon blir det jobb igen på lego mek!
vet hur inte hur länge men det lär väl visa sig :)
ska börja vara mer i min lägenhet nu har ja bestämt för det är så himla skönt att vara här :D
ta promenader och vila men ändå göra lite nytta :D


Nu ska jag se klart filmen sen ska jag sova :)
fast är inge trött men så fort man slår på lite svensson svensson
så somnar man. kan blunda och se det för jag kan ändå dom där utantill så
vet precis vad som händer fastän jag blundar ;) haha



Puss F.H


Jag saknar dig ännu mer nu, och ännu mer kommer ja kunna sakna dig.
finns inge stopp på saknaden... tyvärr! jag älskar dig. kom tillbaka


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0