stackars mamma

Ja jag skulle sova ja.. men har sån himla hosta så de går inte.. samtidigt hör ja min mamma ligger och hostar som en tok :( stackars henne! så snäll som man är så tog man på sig morgonrocken och kokade te åt henne. 2 olika faktist. men inte nog med det, jag hämtade hostmedicin så de kanske blir bättre och sen fick ja för mig att hon kan ju inte ligga ner och sova så ja hämta mitt andra täcke ja har in sängen och la det bakom ryggen så hon får halvsitta och sova. för då hostar man inte lika mycket.. de är sant, tro mig. jag har haft hosta sen ja operera bort halsmandlarna. så man är erfaren!! ;) haha doktor Fannie får rycka ut mitt i natten.



Nu ska ja ge sömnen en ny chans. Natti..





Ja saknar er tjejer <3
(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Cissi S

miss u too! det var tider det!

2011-01-18 @ 11:57:21
URL: http://ceciliasoderstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0