tröööööööött - sorg

ja nu är ja trött... men tror ni jag kan sova för det? nejnej!! ja blir så less på det.
jag har jobbat från 15 till 23 idag... va riktigt skönt att jobba kväll måste ja säga..


Imorgon ska ja jobba 16 till 23 antar ja! och de ska väl gå lika bra som idag :)
pengarna rullar in som dom ska, de går bra nu :)


Nu ligger ja hemma i sängen och lyssnar på sorgliga låtar.... ja vet att ja inte ska göra det men
det går inte att undvika.. tyvärr. ja lyssnar på coldplay-fix you och den känns så rätt att lyssna på just nu.
delar av den stämmer så himla bra på mitt liv... en annan ja måste lyssna på när ja mår så här skit är
Jay Smith.. då mår ja på topp..

MEN!

Ja vill att du kommer tillbaka nu Svante...
* Ja vill inte se din bil stå på baksidan pga att du inte använder den..
* Ja vill se dig va ute och skotta nu, eller sanda gården...
* Fixa och dona på era gård som ni alltid gjort varje dag sedan ja föddes.
* Du ska stå där ute och säga hej Fannie när vi varit ute på promenad och lufsen ska springa fram till dig och du klappar om han..
* Du ska prata med mig tills ja måste säga att ja måste gå för att jag har bråttom.
* Du ska vara här på min födelsedag som du varit i alla år..
* Du ska stå där i ditt garage varje sommarkväll och skruva med din motorcykel.
* Du ska vara ute och fixa med eran damm
* Du ska sitta där nere vid dammen vid era fina hemma gjorda möbler och dricka din åbro öl och höjja upp den i skyn när ja går förbi och ropa på mig innan ja ens sett dig att ja måste komma över och umgås..
* Det ska ju vara du som ska säga till mig och Niclas när vi busar i eran trädgård vad vi får göra och inte göra..
* Det är ju du som ska stå gömd bakom något hörn och när ja går förbi ska du spruta vatten med vattenslangen. så ja blir irriterad och blöt samtidigt som ja tittar på dig och du får mig att falla i skratt..
* Det är du som ska stå vid den där vita fina grillen ni har på gården och grilla kött varje sommarkväll och när du ser mig bara gå förbi ropar du på mig och frågar om ja vill komma in och äta kött och potatis. varje gång va köttet och potatisen gudomligt gott...
*Och de är du som ska tvinga mig äta dom där äckliga tomaterna som ja absolut inte tycker om. och när jag smakar och gör en ful min för ja inte tyckte om det ska du skratta och säga att du bara skojja. ja gick på det varje gång...
* Det är du som ska ge mig den där värmande kramen när ja inte mår bra!! som du alltid gjort..
den där kramen som är alldeles för hård så man knappt får luft... de är den bästa..


Vila i frid "morfar" Svante. Jag älskar dig <3





Puss F

Kommentarer
Postat av: Grannen 29

Går inte att beskriva han bättre. Han betyder så mycket för alla oss i han närhet. varför finns det inte fler som han? En stor plats har försvunnit från jorden nu. Han är älskad av alla <3

2011-01-20 @ 00:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0