When you're too in love to let it go

Kom hem för ett tag sen, har jobbat från 14.30 till 23 idag... va roligt men stressigt idag.
när ja kom hem koka jag ägg :D de va tusen årsedan ja åt de, eller ja alla fattar att de inte var tusen år sedan med tanke på att ja bara är 19 år. men iaf ett halv år sedan... jag är fröken överdriva ;) höhö


Blev hemskt sorgligt igår i mitt inlägg. och tyvärr så kan de aldrig bli nå riktigt jävla roligt inlägg just nu faktist med tanke på att de bara är skit för mig just nu..


Ja hatar iaf alla ni som är utomlands just nu för ja är inge avundsjuk för ja vill inte ha värme.. varför svettas när man kan frysa? ja väljer helt klart att frysa... finns ingen mening med att vara brun heller... de försvinner ju ändå efter ett tag igen och då måste man åka igen för att bli brun.. ne ja är hellre så blek så ja är röd... 10 poäng på den! därför åker jag och Sanna till cypern i sommar! men inte för att bli brun utan för att få ligga inne och kolla på tv och gå ut när solen gått ner och dricka brakvin, och gärna ett glas för mycket ;) för sanna du kan inte neka att du blir lite småkåt när du dricker braköl ;) hahhahahha


Ni fattar att ja vill utomlands och sola, äta gott och dricka gott va?
ja för det vill ja.. sparar pengar från och med nu så hoppas vi på att Fannie drar till Thailand någon vinter och blir borta LÄÄÄNGE :D


Förövrigt så ska ja börja kolla på reseledarutbildningar nu :)
så jag får det gjort och ja vill ju iväg och jobba som reseledare :)
Men de är ju det att ja även vill göra bartenderutbildningen!
ska ja göra den före eller efter? ja det är frågan.
skulle vilja åka till ett land och göra bartenderutbildningen och jobba där sen och efter ett tag 
göra reseledarutbildningen i samma land. så ja blir kvar där.. men klarar ja det tro?
klarar ja mig så länge utan mamma, pappa och syster? OCH min kära lägenhet som är som min bästa vän.
där kan ja bara slappa och bara gör de ja känner för att göra... finns ingen som tvingar mig till att göra någonting.. ja älskar dig lägenheten <3 ;) hahah 

Nu har ja skrivit för mycket om saker ni kanske inte ens vill veta men vem bryr sig?
Inte jag iaf.. mohahha.. läs om ni vill! mig kvittar ;) haha
Men med tanke på att ni läste klart enda ner hit så brydde ni er,
annars hade ni slutat läsa ;) hahah LOOOOOSER ;)




Bilder från Alanya 2010 med Linda, Lovis och Malin :)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0