bra dag

Idag har det varit en bra dag :)
soligt i stort sett hela dagen. vi klev upp tidigare idag och men kommer inte ihåg när riktigt. vi smörjde in oss, käkade frukost sen var det solning på G :D
Var riktigt skönt idag. somnade i solen men blev inte bränd som tur är.
solen tar riktigt bra men vi klagade på att vi inte blivit så bruna än, men sen kom vi på att vi bara solat 2 dagar och fick oss en tankeställare och kom fram till att om det bara gått 2 dagar och vi har starka ränder. hur ska vi se ut efter en vecka då och blev glada :)


Vid 3 så gick vi och sov middag. och sanna sover än. är ni förvånad att hon sover?;) det är inte jag.
hunden hoppade på henne men hon vill inte vakna. jaja hon får väl sova då :D då kommer hon orka med kvällen lite bättre kanske.

Låg en lapp på bordet när ja kom ut och där stod det.
¨tjejer,
jag är stallet med erik. Yiannis kommer hem kl 21.00 och hämtar er och tar er ut på en öl någonstans. ta något att äta / Bea ¨

Hon är underbar Bea :D

Så jag har duschat och försöker få mitt tjocka hår att torka nu. sen ska vi väl fixa oss lite och äta sen måste vi ju ta en drink i baren :)

Vi trivs som fisken i vattnet här och JA jag kommer åka tillbaka.
Vi har inet hört något från våra vänner i Ayia napa men ja vet att dom har det bra :)

Vi har kollat på lite ställen där man kan förlänga naglarna så vi ska väl göra det i slutet på resveckan.
Vi har även kollat hotell i ayia napa så fre-lördag eller lör-sön så kanske vi drar dit alla tre. (Sanna, Jag och Bea)
och bor på hotell.
om vi får tid till det vill säga :)
annars är det underbart att sitta här vid barn vid poolen och prata och dricka vin.
har gjort det med bea i 2 dagar nu och vi bara pratar och skrattar hela tiden :)





Mamma: vi sköter oss och hjälper till med allt här hemma. så mycket vi får göra dvs. så SLUTA tjata annars kommer ja fan inte hem ............


Sanna hälsar till mamma Birgitta :)




Nu är det lite soligt och där borta i huset ligger sanna och snarkar ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

2011-06-15 @ 17:49:02
Postat av: Anonym

Jag är mamma jag!!

Ha det bäst o se till att " lillhjärta " inte sover bort hela resan... Hälsa Erik O yiannis så mycket

2011-06-15 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0