Käraste barndomsvän

Ja det finns en tjej, Anna heter hon. Anna Svärd. det är min käraste barndomsvän.
vi har hållt ihop hela vårt liv och kommer föralltid att vara vänner.
Du är bara ett år yngre än mig men du kommer alltid vara lilla Säd Anna.
många år av vänskap och många många år till kommer ja ha dig som min vän.

Du går en plugglinje och ja vet hur jobbigt du haft det. inte för att du är svårtlärd utan
det har varit så mycket i skolan så det varit svårt att få mycket tid till annat än plugg.
men Imorgon min kära vän är det du som kommer stå på trappan och skrika av glädje
för imorgon tar du STUDENTEN :D jag är så stolt över dig gumman.


Vi träffas inte regelbundet, men när vi väl träffas så har vi så himla roligt och det
känns inte att kan ha gått upp till två månader sedan vi sågs sist.
Då pratas det på och vi berättar allt som hänt under tiden vi inte träffats.


Alla våra minnen ligger mig varmt om hjärtat.
och ja tänker aldrig mista dig min älskade vän.
Hoppas du får en underbar student nu gumman.
Jag älskar dig min vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0