storhandling i cypern :D

ja vi har varit och storhandlat. allt ifrån choklad och jordgubbar till sprit och redbull ;)
vi sitter nu på altanen om man kallar det här för det.
poolkillen gör ren poolen nu men sen blir det bada igen efter vi varit ut och ätit med Bea :)

Vi har badat och solat hela dagen idag. och vi är tomater. alltså baksidan på mina ben är inget annat än rödare än en tomat. jag förstår inte. jag hade högläsning för Sanna idag ur min bok och då låg jag på mage så tror det är därför jag är VÄLDIGT röd där. men det gör inte ont. men blir hög solskyddsfaktor imorgon där. och tror ja sattsar på att sola framtsidan då. men där på bröstet är jag också bränd så vafan de blir på sidan kanske :P

Vi bor hur lyxigt som helst. Ni kan nog inte ana hur fint det är. hit blir det att åka igen. och det är snart efter att vi åkt hem denna gång :)
och då ska ja ta med mamma. för mamma du bara mååååste se det här. du skulle trivas som fisken i vattnet...


Lite bilder från idag då :)









Så här ser poolhuset ut som vi bor i :)
lite dåliga bilder. men i det stora hela så ser det ut så här =)








Snyggt att man ser mig där i spegeln men fick ingen annan bild :P
Till vänster där inne är duschen och till höger är toan :)


Nu ska vi snart på restaurang och se blir det vini vini :)



Puss, saknar er där hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0