äntligen en natt med sömn

jaaa inatt får ja sova igen :D
var jobbigt att vara vaken inatt måste ja säga... sen sitta och kolla på film gjorde inte saken bättre så velade man bara somna om. och satt ja ute i solen så blundade jag och då även kunde ja somna, så det gick inte att göra så mycket idag faktist :P men gick bra att sova på sjukhuset iallafall. kunde sova ungefär 20 min, men vem kan sova när en tant sitter och stirrar på en och man har pressen på sig att man måste sova. det går inte att sova på beställning. så det tog ett tag innan ja äntligen somnade :P
vad jag har gjort på sjukhuset idag och vad som händer imorgon vill jag inte berätta än. det kommer jag göra när allt är klart och jag vet vad det är för fel.. vill inte skriva ut vad dom tror det är och sen kanske det visar sig att det inte är så.
Vad det än är så kommer jag klara mig igenom det på något sätt..

Jag har underbara vänner <3




man kan dränka sin sorg
man kan gråta en tår
men att bearbeta det återstår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0