den kliaaar

ja EKG mätarn kliar som ett as....
eller plåsterna man måste ha kliaaaar..
det är inte alls skönt och längtar tills ja får ta bort skiten..
tyvärr är det på tisdag så jag har ett tag kvar med den och då är ja väl van vid den antar ja :P



Idag har ja slappat heeela förmiddagen och lite av eftermiddagen.
började jobba klockan 17.30 och slutade 22.00 då jag åkte till stationen och hämtade syster som kom med tåget från östersund :) skönt att ha henne hemma en stund nu. eller till söndag men det är bättre än ingenting.
jag ska försöka få henne att göra nå kuuul med mig men hon kommer säkert inte vilja det men då tvingar jag henne ;)
efter jag skjussat hem syster så åkte jag till sanna för att se bb :D alltid lika bra och sanna sover alltid under programet också ;) men när ja börjar skratta eller skriker VAAAA så vaknar hon och frågar vad som hänt.. du är rolig du Sanna men attans vad ja älskar dig för det ;)
När jag skulle åka så stötte ja på Jossan som skulle ta kvällsmacka så jag satt och prata med henne en stund och skratta gjorde vi också. hahahha! du är rolig du jossan.
Men sen så smsa ja med Anna (skåne) så hon ringde mig och vi pratade en lång stund.. så skönt att prata med dig gumman :) man blir alltid på bra humör efter för du förstår precis vad ja menar :)
Men när du kommer hem till ockelbo igen då ska vi seeees för det har ja bestämt :D


Nu ska jag väl göra ett försök till att sova.
och förhoppningsvis vakna imorgon när pappa väcker mig så jag
kan följa med på en långpromenad :)
skönt att gå på morgonen så kan man gå hem och sova en stund till sen utan att det gör något ;)



Bilder från idag :)
Promenad
mig innan promenaden
och bättre bild på EKG mätaren
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0