Fredag

En riktigt bra fredag känns det som att det är idag.
Jag vaknade klockan åtta men bestämde mig för att somna om så jag vaknade sen klockan 11 och tog på mig träningskläderna och gick ut på en timmes lång powerwalk :) riktigt skönt var det, men när ja nästan var hemma så började det snöa och ja man hann bli blöt ;D men ja tog mig en varm dusch när jag kom hem och nu sitter jag med ansiktsmask :) ska snart dra av den och göra mig i ordning för att åka ut och göra lite ärenden som handla mat osv :)


På tisdag och onsdag ska jag vara på sjukhuset och kolla upp allt varför jag mår som ja mår.
ni får reda på vad det är när jag fått svaren på allt.
jag är nervös......


Nu kommer sanna från skolan så jag ska dryga på henne :)


Och ja måste ju ha världens sötaste kusin barn :)
Max <3





Trevlig helg :)
Puss F.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0