Något ni inte förstår

Godkväll mina bloggläsare :P
haha kul de va att säga så då...

Något tråkigt att säga. Imorgon åker syster hem :(
ska skjusa henne till bollnäs för tåget går därifrån.
Jag vill inte att hon ska åka hem :( trivs så bra med henne här hemma juuu...


Idag har ja och sanna bara slappat iaf. det har varit riktigt skönt.
men nu ikväll när vi kom hem från Preem för vi hälsa på madde på jobbet så går vi ner i källaren (där sanna har rum) och hör något kraffsar på dörren. ååh katten tänkte vi och öppnade en annan dörr en vit ifrån (stod så mycket saker utan för den dörren det kraffsade på) och sanna säger, men Fannie det är ju en hund :O
när ja kollar ut så står det en stor fet rottweiler men den var ändå såå söt..
men stackaren var på rymmen och ja tyckte så synd om den :( vi polisanmälde det med tanke på att det kanske inte är rätt man som äger hunden.. ganska berusad lite för ofta och har inte koll på hunden med tanke på att det inte är första gången detta händer.. Men nu är ja hemma och tänker på det där. tänk om stackars hunden inte kommit in än :( och tänk om den får sova ute och frysa :/ hade ja vetat att den var snäll hade ja tagit med den hem :( ne kanske inte men hade tagit kontakt med ägaren och gått dit med hunden igen.
Hoppas du har det bra lilla hunden <3



Nu ska ja sova för ja är dööö trött :)
och nu är det inte många dagar kvar till EKG mätaren får tas av :D




Jag saknar dig Svante <3




Bilderna:
Första: jag
Andra: Min äääälskade mamma <3
(rolig bild på mamma ;) )

  


PUSS F.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0