Söndagsmys

tjabba tjena hallå mina härliga vänner!
igår var det film lördag. Danne, fredrik och mitt älskingshjärta Sanna var hos mig och såg typ 4 filmer men fredrik sov hela kvällen medans vi andra såg film :P englund kom förbi lite senare och var ganska så full!
vid halv 5 imorse åkte dom hem och ja kunde äntligen somna..
vaknade halv 2 idag och det var riktigt skönt :) jag och sanna såg lite film sedan blev det storstädning och vi möblerade om lite :D Det är ju som att hon bor här så vi kallar allt för vårt ;) hahah!

Nu ser vi lite på tre kronor och inväntar live sändningen av Big Brother och ska även äta lite popcorn :D


Jag är nervös inför Tisdag :'( får reda på varför jag svimmar.
Läst om undersökningen och det låter som att det ska gå bra...


Och solen är framme nästan varje dag :) och ja älskar det!




Puss F.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0