fredagsmys

vaknade av att jag hostade imorse och kunde inte sluta..
snorade jätte mycket och mådde dåligt. men jag klev upp och åkte till jobbet. jobbade 9.45-14 idag:)
nu är jag hemma och känner för att bara ta det lugnt så ja inte blir mer sjuk.
jag ska läsa min underbara bok som ja skrev att ja skulle läsa igår också men det gjorde jag aldrig :P
jag fick för mig att göra nå annat då. så kanske läste en sida. men nu ska ja lägga mig och läsa massor. för den är sååå bra =) men jag hade tänkte läsa den när jag är i cypern men får hitta någon annan bok till det :P
eller så läser jag ettan igen ;) höhö.


nu ska ja sätta igång annars hinner jag somna ;)



jag när ja hade rött hår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0