snart helg :D

imorgon jobbar jag kanske sista dagen för veckan :) det är nå krångel med leveransen på materialet så vi får det kanske inte förns på tisdag nästa vecka. men kanske imorgon :)
om det blir imorgon så jobbar jag även fredag. men imorgon ska ja jobba på kontoret och vara pappersprasslare.
men ja vill jobba fredag för jag vill ha mer pengar ;)
måndag och tisdag nästa vecka är jag också ledig.
måndag är det ju röd dag. nationaldagen och då är man ledig. men vi får se om ja kanske jobbar någon timme :) tisdag ska jag på njurröntgen. får se hur det går. hade ju ont i njurarna för någon vecka sen så ja kunde inte stå så fick åka ambulans till sjukhuset och det visade sig vara njurbäckeninflammation. och de kan vara ganska allvarligt om man går med det för länge. så nu är en ny utredning på gång :) får se hur det går.


sanna och ja var hos hjärtis en sväng idag också :)
alltid lika trevligt att träffas :)


Nu ska ja sova och ladda för en ny arbets dag :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0