tisdag

härlig tisdag idag :D
sovmorgon idag. sov till 10 ungefär och sen kollade ja på film och linda ringde så pratade med henne en stund =)
sen började jag jobba klockan 12. jag slutade klockan 17 och då cyklade jag till franz och gick på promenad med honom också fick han bada :D sen solade jag solarium och nu ligger jag i sängen och bloggar innan ja ska duscha :) ikväll ska jag nog umgås med min lilla Sanna :)


det är bara 13 dagar tills vi åker utomlands nu. jag längtar så hiiimla mycket =)
Madde ringde från Malta idag. hon var lite full men vi pratade 15 min ungefär och
va härligt det var att höra hennes röst :) dom är väl svart när dom kommer hem kan ja tänka mig men
det kommer gå bort tills vi varit i cypern så får vi känna oss bruna ;)


Nu ska ja duscha sen ringa hjärtis :)
och ni som inte vet vem hjärtis är behöver inte det heller ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0