torsdag

jobbade 8-13 idag sen skjussade jag madde och tessan till arlanda för dom åkte till Malta idag dom jävlarna ...
jag blev jätte avundsjuk .. men inte länge tills vi åker nu :D 13 JUNI :D woho!
har bestämt att vi kanske ska åka till ayia napa någon dag iaf. vi tänkte inte det men blir nog så.
annars ska vi bo i nicosia. mamma har en kompis där som vi ska bo hos.
hon bor huuur fint som helst så det kommer bli toppen. och vi åker inte på supa resa. utan vi vill bara komma bort och sola lite och så klart kommer vi dricka men inte som om vi hade varit i ayia napa hela veckan ;)


har bara tagit lugnt sen jag kom hem från arlanda.
börjar ju bli sjuk så snorar och hostar. och hoppas det inte blir värre.
för ja vägrar bli sjuk. men bättre att det kommer nu än när vi är i cypern.
Nu ska jag ta och läsa en bok. eller Ego woman som jag skrev att ja läste för någond dag sen.
sjukt bra bok. sen ska ja sova tiiidigt :)
Jobb imorgon 10-14 :)


snorig och osminkad men glad fannie i morgonrock :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0