insikt

idag har jag sett en film som gjort att jag lärt mig en hel del.
trodde inte man kunde komma till insikt genom en film...? ja vet det låter konstigt.
men genom att jag såg hur en tjej reagerade i vissa situationer lärde mig att man behöver inte alltid ha rätt, och man behöver inte försöka vara bäst på allt. det är okej att misslyckas.. jag har aldrig låtit mig själv misslyckas, för då har jag sett mig själv som misslyckad.. och från och med nu ska jag sluta lägga energi på "dålig energi"...
DU gör så att jag på något vis blir deprimerad.. ändå måååste jag ha dig i mitt liv..
nu är det slut på det här. från och med nu ska du förtjäna att jag lägger min energi på dig..

jag har funnit mitt eget ego..
och lärt mig att jag kan om jag vill.
och jag får tycka att jag är bäst på saker.
och jag får misslyckas men ändå resa mig igen och skratta åt det istället för att se mig som misslyckad. 

Jag vill, jag kan och jag ska. 




Du är så vacker.


Puss
/F  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0