svar

eftersom någon anonym skrivit att den vill att jag ska skriva lite om mig själv
så kommer 102 frågot här om mig ;) fruktansvärt omogna frågor men tänker
inte sitta och skriva rad efter rad efter rad om mig själv. så då blev de nååågra
frågor att svara på ist :D hoppas du blir nöjd.



1. Vem är du? Fannie Hallin
2. Attityd: Osäker men ändå självsäker.
3. Ålder: 20
4. E-post: --
5. Hemsida: --
6. Du kommer från: mitt kära ockelbo
7. Du bor: ockelbo så klart?
8. Ekonomi: funkar bra
9. Vad tycker du om idrott? äääälska
10. Har du pojkvän/flickvän? nej så singel man kan bli :D
11. Mac eller PC? båda :)
12. 1024*768 eller 800*600? --
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? --
14. Din bästa egenskap: att jag alltid är mig själv, och att jag alltid står för det jag gör.
15. Din sämsta egenskap: att jag inte kan säga nej.
16. Husdjur: hunden lufsen :D
17. Familj: mamma Maria, Pappa Stefan, och syster Lina
18. Kroppsdel du har mest nytta av: --
19. Kroppsdel du tycker bäst om: ??
20. Jag sover: hemma i min egen säng.
21. Djur jag är lik: --
22. Tror du på något? ja mig själv.
23. Frisyr: långt bara hängande och tråkigt .
24. Hårfärg: brunt
25. Ögonfärg: grön/blå
26. Längd: 172
27. Vikt: --
28. Skostorlek: 40/41/42
29. Gillar: att festa ;D
30. Ogillar: falska människor
31. Favoritmat: oj va svårt. kycklingfilé tror ja
32. Favoritglass: vanilj :D
33. Favoritdessert: ??
34. Favoritpizza: vesuvio
35. Favoritdryck: Loka?
36. Gillar du godis? jodå
37. Isåfall vilken sort? lakrits
38. Favoritdrink: mojito
39. Favoritfilm: friends with benefits just nu kanske.
40. Favoritdag: fredag då äre helg
41. Favoritklädesplagg: snygga festklänningar.
42. Favoritbok: carolina gynnings böcker.
43. Musiksmak: blandar
44. Favoritdoft: många
45. Favoritblomma: -
46. Öl eller vin? vitt vin
47. Liknar du en kändis? tror ja inte
48. Senast köpta skiva: --
49. Senast film på bio: Sanctum
50. Bästa låten i världen: --
51. Senast lästa bok: bingo rimés bok
52. Favoritförfattare: --
53. Skriver du dagbok? inte precis
54. Bästa årstiden: sommar
55. Älsklingsfärg: blå
56. Skulle aldrig ta på dig: vita tights
57. Vad ville du bli när du var liten? polis eller tandläkare
58. Blev du det? inte än
59. Brinner för: --
60. Sportbil eller familjebil? sportbil
61. Katt eller hund? helt klart hund
62. Har du nån nojja? nej
63. Fobier? ormar!!!!!!!!
64. Deppig eller glad? glad
65. Politiskt insatt? sådär
66. Värdesätter du ärlighet? absolut
67. Brukar du dra "vita lögner"? vem gör inte det?
68. Är det okej med vita lögner? ja någon gång ibland så
69. Känner du en mytoman? tror de
70. Bästa vänner? sanna och sophie
71. Är du kär? nej :)
72. Hur tidigt stiger du upp? vardagar 8. helger typ 12
73. Är det bra eller dåligt? bra
74. Vem/vilka vet mest om dig? sanna
75. Gillar du att slåss? öh ne.
76. Vad har du på dig just nu? täcket.
77. Ikväll ska du: soova
78. När var du senast riktigt full? 5 veckor sen typ.
79. Har du snott något under ditt liv? nej faktist inte
80. Hur många handväskor äger du? 5 kanske
81. Hur många bilar har du/ din familj: två
82. Hur många biologiska syskon har du? ett
83. Isåfall, vad heter de? Lina
84. Hur många timmar sover du per natt? oftast runt 8 timmar.
85. Vem är snyggast i världen? ?
86. Vad är du allergisk mot? idioter.
87. Ska du duscha idag? det har ja redan gjort.
88. Vad är det för veckodag? måndag
89. Vad är det för datum idag? 31 oktober 2011
90. Vad gör du nästa år? förhoppningsvis så spenderar jag stora delar av sommaren utomlands.
91. Målar du naglarna? ne har en som fixar mina naglar
92. Vad luktar det hos dig just nu? vad är de för fråga?
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? landet :D
94. Har du utländska föräldrar? farmor är från estland så pappa är väl lite utländsk.
95. Gillar du att laga mat? ibland.
96. Märkeskläder eller secondhand? båda :D
97. Hur många par skor har du? för många och fler ska det bli.
98. Är du sexuellt frustrerad? --
99. Vem är snällast just nu?  jag.
100. Var har du ont?  min rygg.
101. Använder du hårspray: japp
102. Kan du gå ner i spagat? såklart? NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0