hej igen

Bloggar jäävligt dåligt nu.
tyvärr..

jag har äntligen fått tillbaka min träningsglädje igen :D har sprungit eller powerwalkat varje dag nu i snart 2 veckor och efter det mår ja så himla bra igen =)
känner mig piggare i kroppen och sover inte middag längre efter att jag sprungit :D

ska fortsätta med det här nu och köra 5-6 gånger i veckan. jag har tillåtit mig själv att ha vila vissa lördagar och söndagar. beror på vilken man är bakis på ;) haha!

och snart blir jag äntligen 20 jävla år :D:D som ja längtar. 12 dagar kvar :)


På fredag blir det troligen utgång med Sanna. vi får se om ja bestämmer mig för att hänga med, men tror det ;)




Jag förstod från början att det inte fanns nå sanning i det du sa !


Puss
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0