Helg.

Ja idag när jag vaknade så ringde Birgitta och fråga om jag kunde komma och jobba någon timme på Lego och självklart sa ja så jag hoppa ur sängen och begav mig mot jobbet.
Var där till 13.00 tror ja det blev till slut. ingen lång dag men dom stänger ju ändå 14 så gick bara en timme innan stängning.


När ja kom hem var det bara till och byta om sen ut i löparspåret i 30 minuter. lika skönt som vanligt när det väl är över ;) får så jävla ont i vader men det får man leva med.
Lördag och Söndag blir troligen träningsfria ;) om jag inte är pigg på söndag då .


Ska snart åka till Sanna och kommer typ bo där tills torsdag för hon är ensam hemma =)
Ikväll blir det jacuzzi och basta =) självklart blir det lite vini vini också. men det är ja värd idag. kvällen slutar troligen på Slick :D


Puss
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0