min födelsdag :D

ja imorse på min födelsedag så vaknade jag upp hos sanna!
vi städade hemma hos dom och fixade,

sen rullade jag hemåt..

jag kom hem så kollade jag i brevlådan noch där ligger ett paket från syster som hon skickat från östersund=)
nya träningsbyxor och ny träningströja :D såååå snygga! tack världens bästa storasyster!


när mamma kom från jobbet fick ja alla presenter. fick lite kläder och en skiiiit snygg päls :D
i sista paketet ja öppnar så ligger det en systemkamera :D tror ni ja blev lycklig? som bara faaaan :D
världens bästa födelsedag :D:D::D

efter det kom sanna och birgitta och käka middag med oss och drack lite vin som JAAAAG köpt SJÄLV idag :D
ja jag är as stolt över att fått köpt det själv :D


I helgen kommer släkten hit och käkar tacos och festar till lite :D kanon kuuul :D



Här är kameran och träningskläderna ja fick :D






Sååå nööjd :D


Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0