Söndag

Ja skön dag idag.
men min helg var väl inte direkt skön på alla sätt och vis ;)


Fredag: vi samlades hos Matilda vid 6 tiden och drack lite och snacka en massa :D
halv åtta gick tåget till stan där vi skulle möta upp Anne vid Mingel och bar för att käka lite gott. efter vägen träffar vi Foffe som följde med oss till mingel, efter vi käkat så stack vi till Hasse där vi förfestade.. senare hamna vi på heartan och där hade vi gryymt kul. säger dom iaf ;) hahaha ! ne så illa var det inte.......?
man kan sumera fredagen typ såhär?
Jag har trasiga knän, slut på kontot, Sanna hitta en halv tomat i sängen, jackorna är borta, Sannas väska droppar det vin av, nycklarna är borta. Vafan hände i fredags???
ingen som vet och ingen som behöver veta heller ;)

Lördag: sov, sov, sov, plockade äpplen (bläää), klipptegräs, sov, åt, sen sov vi igen.. 22.00 somnade vi igår och vaknade 10 imorse ;) bra gjort...


Söndag: Det är idag och idag har ja bara tagit det lugnt, har städat mitt rum en sväng och nu snart ska ja åka med madde till Valbo. måste köpa nya lådor till garderoben :D
sen får vi se vad kvällen bjuder på för roligheter :D




Måndag imorgon och jag fyller 20 :D:D:D:D:D:D:D:D




ja det är nog sant att ja ramla i fredags.....?





Lycklig tjej


Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0