torsdag...

stress dag det här är då...

igår kväll hade jag 38graders feber.. kul? nej!! men imorse när ja vakna då var ja piggare.
så nu hostar ja bara som en idiot och snorar. bättre det än ligga död i feber..

åkte till jobbet imorse, började 9 och slutade 12 för då skulle jag på ett möte.
nu är jag hemma och byter om och självklart bloggar lite för snart går bussen till sandviken.
där ska ja handla med pappa inför lördag då släkten ska fira mig :D
ska bli jätte roligt.

ikväll ska jag se idol och sen soooova :D
imorgon blir det sovmorgon sen fix. och på kvällen blir det party med "gamla gänget"
ska bli jätte trevligt :)
så hoppas jag sover så mycket inatt så all sjuka försvinner :D


Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0