Helgen som varit

Ja helgen har varit kanon! Jobbat hos mamma på Hemtex i lördags och efter det blev det party party tills 5 imorse!
Förfesten va hos Johan och Tessan enda till 2!!!!! Då åkte vi vidare till Larsson där det var lite folk. Va mycket trevligt och jag hoppas att det som hände håller i sig och att jag inte blir lurad IGEN!!!
Åkte iallafall hem vid 5 och då sov jag hos Johan och Tessan! Vaknade av att en traktor stod utanför fönstret och höll på med ved!! (ja jag bor i Ockelbo)
Klockan 9 på morgonen... Är det tillåtet att hålla på så? :p haha!

Vi följde iaf med Felicia till stallet och va med på löshoppning! Hem därifrån och åkte ut och kollade efter Björn! Såg ingen men däremot 12 rådjur :) djur som djur liksom...

Nu ska jag sova för jag börjar halv 7 imorgon .. Suck! Börjar på okq8 här i Ockelbo där jag ska jobba lite när jag inte jobbar på Ica! Måste ha mycket pengar nu om jag ska ha råd med alla resor :)) tänkt att planerna ser ut såhär:
*22 juni AYIA NAAAAPA
*november new york (Manhattan)
*februari thailand.

Blir det så är jag världens lyckligaste!
Nä nu måste jag Sova :))


Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0