När tankarna tar över

Tusen tankar far runt i huvudet på mig just nu! Jag vet inte vad som är rätt och vad som är fel! Har nog aldrig haft så svårt när jag ska välja något som nu!
Vill inte göra någon ledsen samtidigt som jag kan bli ledsen över det själv... Det är här såå svårt!! Men som sagt " när den rätte dyker upp, så säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill".
Mer än så behöver jag nog inte säga!
Beslutsångest på högsta nivå, och det här blir nog en sömnlös natt...


Till något annat så jobbade jag ju min första dag på OK idag och det gick bra, trots utslag på hela överkroppen av skjortan med tanke på att jag är känslig mot tvättmedel... Men det är typ borta nu så det är lugnt!
Har varit så lat dom sista dagarna.. Inte tränat sen fredag och idag skulle vi cykla till stallet och hem (1 mil) men det började snöa som fan så bilen tog oss dit ist! Så blev Inge träning idag heller!
Men igår var det ju vägning igen som varje söndag och 1 kilo till borta. 3 sammanlagt nu! Kanon kul :D
Centimetrarna försvinner dom med. Jag mår bra av detta! Aldrig ska jag svika mig själv :)


Tittat in flygbiljetter till USA och det verkar bli billigare ön vad jag tänkt så det kommer bli av :D snacka om att jag är lycklig!
Nu ska jag försvinna in i tankarna igen och försöka sova någon timme och skulle behöver springa av mig allt imorgon ! Blir troligen så!

OCH jag undrar om min kära vän Fia har fått barn än eller om det är dags snart? imorgon måste jag höra av mig till henne för det var längesen nu tyvärr!!


Take My hand and hold it

Puss
/Fannie


Kan man få en finare mage!
Grabben i magen är redan min favorit kille ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0