Syster <3

Fått lite tunga besked idag..
Tycker det kan ta och sluta gå dåligt nu.. Hur mycket skit ska en människa behöva få ta? riktigt tråkigt!
Jag som hade börjat släppa allt Depp och bara blicka framåt mot ljusare tider.
Men man får se ljuset i tunneln helt enkelt!


Annars har jag bara varit till Valbo och gått runt där och det var som en tankerensning! Träffade världens bästa Sophie på hennes jobb en sväng, sen försvann jag in i min värld igen!
Allt kändes så himla bra efter min valbotripp. Har bestämt mig om hur jag ska se på vissa saker!
Sen kom jag hem och fick reda på allt!
Varit med Therese och Johan en sväng också och sett big brother:)

Har även hunnit tränat!
*25 min cross-trainer
*styrketräning
*25 min löpning
Mycket skönt! Med nya springskorna jag köpte i Valbo idag!


Puss
/Fannie



Bästa syster! Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0