Felicia 19 år

Ja igår firade vi Felicia som fyller år idag :D med god mat och gott vin :)
Vi dansade som tokar men jag hade redan innan jag åkte dit ont i halsen!!
Vid halv tolv blev jag helt snurrig (jag hade inte druckit mycket) så jag tog taxi hem och det visade sig att jag hade 38,5 i feber och jag fick mer och mer ont i halsen :((

Idag har jag legat i sängen hela dagen och mått lite si så där... Febern är borta iallafall.

Men idag är det felicias födelsedag och massa GRATTIS till henne :D hoppas hon har fått nå kul!

Nu är det iaf 2 månader tills jag får min lägenhet och jag längtar mer än någonsin :))


Om vi byter samtalsämne till träningen så går det super! Nästan två veckor sedan jag började och 2 kilo är borta och 3-4 cm är borta runt midjan och låren :) riktigt nöjd är jag:)) nu måste jag bli frisk så träningen kan komma igång igen !


Puss
/Fannie
Och grattis igen Felicia :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0