jobb fredag sedan HELG :D

vaknade med ett strålande humör imorse :D
tog en prommis med Anna på ungefär 1 timme. riktigt skönt så då va träningspass nummer ett klart för dagen redan då =)

ska köra ett cross-trainer pass på 30 min om någon timme sedan står det jobb på schemat =)
tiden 16-20,15. bra tid ändå :)
hinner kanske göra något efter men vi får se hur det blir med det.
skulle vara skönt att vara slänga sig i soffan med lite morötter och dipp plus lite vindruvor.
vore ju som pricken över i:et :)

varje dag tänker jag på att det en dag närmare till flytt :D:D
1-2 juni flyttar jag in i lägenheten och snacka om att jag längtar...
jag har saknat den såå mycket. PLUS att jag ska rusta då också så det blir bara
bättre och bättre. få komma närmare kära vän Sophie =)
och jag har såå mycket planer för lägenheten.

juste :) när vi var ute och gick idag jag och anna så pratade vi ännu mer om USA.
hon flyttar dit som au pair den 14 maj och jag ska komma och hälsa på i slutet på november/början på december. det kommer bli såå himla kul. bo i manhattan 2 veckor är ju ALDRIG fel :)
nu längtar jag som tusan. men kommer bli ledsamt när min kära vän åker bort ett år och vi får bara ses 2 veckor av det året... men bättre än ingenting som man så fint brukar säga :))

nu ska jag faktist slumra lite för jag är trött :(( sen ladda för ett till träningspass..


Puss
/Fannie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0