osäkerhet

nya favvolåten.
klart bästa :)




sett skräckis hos johan och tessan nyss. madde var med hon också.
jag är fortfarande rädd så hoppas big brother avsnittet från idag kommer upp snart så
man kan se det innan man ska sova :)

imorgon ska jag umgås med bästa anna som är hemma en sväng nu.
flyttade hem från norge i söndags men i mitten på maj så flyttar hon iväg till
usa.... självklart kommer jag hälsa på henne men en liten tår i ögat får jag allt
när hon ska dra igen. och inte lilla biten denna gång.
jag älskar min bästa barndomsvän såååå mycket. kommer ju självklart
träffa henne massor innan hon drar iväg igen men imorgon ska jag vara med henne så länge
jag kan. mitt hjärta <3



nu ska jag se big brother om det kommit ut sen ska jag sova :)

Puss
/Fannie











ge det en chans, eller inte? ja det är frågan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0