perfekt torsdag

imorse vaknade jag jätte tidigt, redan klockan kvart i åtta.
det är jätte tidigt för mig iallafall! :P

har hunnit varit ut med lufsen, tränat på crosstrainern och kört ett styrkepass :)
så träningen är klar för idag. bara om jag känner för att ta en promenad ikväll då.
får se hur länge jag är med Anna :) helst är jag ju med anna.



fick ännu mer jobbtider igår på ica. det är mycket possitivt. för jag tycker att det är kul att jobba, och jobba där.
jobbar sista april 10-20. men det gör icke något. det är pengar och man hinner ut och festa  efter jobbet =)
jobbar hellre den dagen än dagen efter. men nu ska jag inte säga något för det kommer säkert blir så att jag får tider den första maj också ska ni se. men pengar pengar. :)

Nu ska jag fixa mig klart innan anna hör av sig och vi ska hitta på något :)
men jag har ju kännt henne väldigt många år så vi sa vid 2 tiden och då kan de blir 3 lika gärna ;) hahaha
men gör inget för mig. bättre än inget liksom ;)



kan även tillägga att mina jeans som jag hade när ja börja träna är förstora. och 3 kilo är borta.
centimetrarna är också mindre och jag är överlycklig :D:D



ge mig sommar och värme. och INGE blåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0