Rätt håll

Ja idag har jag varit myyycket bättre i halsen! Har Inge ont alls nu och febern är borta :)
Följde med min granne Lisbeth till Valbo idag som jag hade lovat. Men var väldigt slut i kroppen efter pga att jag varit dålig!

Träffade Felicia en sväng innan jag åkte hem och såg på tv! Familjen annorlunda och big brother! Sen såg jag kvällens avsnitt av Sofias änglar! Jag grät som aldrig förr! Så söt liten flicka! Livet är orättvist... Många tankar till familjen och familjer som behöver gå igenom det där!


Imorgon börjar träningen igen! Men lugnt för att inte bli sjuk!
Blir en långpromenad i lite lugnare tempo! Funderar även på att åka till Gävle för att hämta mitt pass och träffa Sophie en sväng :)

Puss
/Fannie

Bild från Cypern förra året!
22 juni är man där igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0