Saknar dig redan Anna

Nu sitter en av mina bästa vänner på planet till USA och har suttit dör några timmar! Hon är framme om 2,5 timme! Alltså 1 på natten svensk tid! Hon kommer ha några dagar med information innan hon får träffa hennes världfamilj! Jag fattar inte att detta händer! Hon är på andra sidan Atlanten snart och här sitter jag hemma i soffan i Ockelbo och är glad för min flytt till Gävle! Jag fattar inte varför jag inte ger mig ut på äventyr! Det är väl fegheten som slår in och då tar man sig ingen vart!
För mig är det stort att jag ska i november sätta mig själv på ett flygplan till Anna i USA! Jag ska sitta där själv i alla timmar! Men det är det värt! Uppleva USA i två veckor med mina köra barndomsvän! Det är obeskrivligt vilken lycka det kommer vara! 6 månader kvar! Nedräkningen kan börja :)


Kan tipsa om henne blogg
Newyorkochjag.blogg.se

Följ den:)




Nu se klart big brother och mys med lufsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0