dagen innan dagen

Dagen innan dagen med det stora D:et är här!
Jag har precis läst igenom allt om hur man ska använda duschgrejorna ikväll och imorgonbitti.
ska snart gå och bädda rent i sängen för det ska man också göra! så det inte finns för mycket bakterier.
många undrar om jag är nervös. men nej det är jag inte, inte än iallafall! jag kommer nog hinna bli det tills imorgon. när jag tas till operationsrummet kommer jag nog bli nervös men pappa kommer att vara med mig så länge han får så det ska nog gå bra!
 
idag har jag bara slappat och umgåtts lite med sanna. vi låg och kollade på tv bara och tog det lugnt. det är det man ska göra på söndagar! för er som inte förstår det.
 
 
nu ska jag bädda sängen för jag ska lägga mig tidigt ikväll.
 
Puss
/Fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0