Halloween

Sjukaste halloween jag någonsin varit med om! Roligaste på länge!
Började med att vi sminkade oss hos mig vid 4 tiden och vid klockan halv 7 traskade vi (jag och Felicia) till Pontus för förfest ! Där träffade vi kära vänner och festade till ganska bra! Sen tog taxin oss till allstar där vi gjorde succé ;) woop ingen skulle kunna tro att två tjejer skulle se ut som vi gjorde! Vi visste inte riktigt att halloween gick ut på att vara på sexig som möjligt! (Som alla andra tjejer trodde) stackars dom! Men iallafall så velade många knäppa kort på oss och alla tittade och tyckte vi var aaaas snygga! Undrar hur många kort vi är med på på allstars vimmel kamera!

Nu ligger jag i soffan iallafall och ska se solsidan om ett tag sen Beck och sen sover jag gott!

Och ni som försöker ringa mig och jag trycker bort samtalet så är det för att min telefon är trasig så jag hör vad ni säger men ni kan inte höra mig! Så jävla tråkigt! Men ska lämna in den imorgon!



Men puss och godnatt
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0