Kost

Jag är inte bäst på det här med kost och allt sånt men jag har testat en produkt som heter herbalife ! Du kan med detta ersätta 2 måltider om dagen! Smartast att ta frukost och lunch att byta ut!

Förslag 1
* du tar 2,5-3 dl mjölk, juice, yoghurt eller något annat flytande du vill blanda i.

* har i 2 msk herbalife pulver och skakar, klart att äta.

Förslag 2 mitt sätt
* 2,5-3 dl yoghurt
* mixar ner hallon (du kan ta vilka bär du vill eller frukter)
* har i 2 msk herbalife pulver
* KLART

med denna "smootie" får du i dig alla vitaminer och mineraler kroppen behöver!

Bilder på vad jag har i :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Går dieten bra gumman? :D

2012-11-30 @ 14:58:26
URL: http://emeliehelens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0