New york här kommer jag!

Vill ni veta något roligt? Det tror jag!

Det är nu så att den 1 februari så lyfter jag mot new york :) ska spendera 2 veckor hos min köra barndomsvän Anna och hennes Au pairs familj :)
Ska flyga helt ensam med mellanlandning och allt! Men det är bara en och i Finland så det kommer säkert gå jätte bra! 10 timmar bara flyg tror jag det är! Men jag känner bara jag kollar på flygtiderna hur tidsomställningen krånglar till det för mig! Kommer bli fast någonstans! Jag bara vet det! Hahaha ja vi får se hur detta kommer gå! Jag är nervös iallafall!
Men kommer bli helt sjukt spännande! Och som jag saknar Anna! :)


Puss och godnatt
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0