Ny design mina vänner

Har ni sett vad som har hänt? :D jag har en ny header här på bloggen! Och bilder på några av mina kära vänner :)

Min kära vän Emelie har hjälpt mig med denna snäll som hon är :) <3

Idag stack jag iväg till jobbet hos mamma för att hjälpa henne att plocka upp alla nya varit som kommit men jag kände mig inte alls pigg! Och det visade sig att jag hade feber :( jag är fortfarande febrig så ikväll blir det bara mys i soffan och kolla på twilight! Det bästa filmens som finns! Ska bli så jävla kul att se dom igen! Och väntan på nya sista filmen är olidlig! Måste se den direkt när den kommer ut! Och på bio denna gång för då är det så spännande. Hoppas inte man hamnar brevid eller något en sådan som ska käka chipsen så högt som möjligt med käften! Eller prassla med godispåsen så där irriterande! För det gör aldrig jag! ;) haha

Och nu är det bara några dagar kvar till operationen! Dusch grejerna är inhandlade som jag ska ha kvällen innan och på morgonen på operationsdagen! Och operationen väntas ta 2 timmar ungefär och jag opereras vid 12,30 så med förseningar kanske jag är klar vid 3 tiden och måste vara kvar 2-3 timmar efter så är hemma vid 6 tiden! Kommer bli en jobbig dag då jag tycker att narkosen är jobbig och illamåendet efteråt! Men har kontaktat dom och sagt att jag vill ha något emot det! Men att sövas själv utan att hålla mamma eller pappa i handen denna gång kan bli jobbigt! Jag har blivit för gammal för det tydligen ;) hahaha



Nu ska jag käka lite för det har jag inte gjort idag! Bara lite kesella!

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0