Skaffa aldrig 3

Jag hatar 3 ! Jag hatar 3 ! Jag hatar 3 ! JAG HATAR 3 !!!!

Nu är min telefon trasig som jag skrivit tidigare jag kan svara när ni ringer mig men när jag svarar så hör ni inte mig. Men jag hör er!
Nu har jag gjort en skadeanmälan hos 3 försäkring och de ska godkänna innan jag lämnar in den på lagning! MEN !! Jag fyllde i alla rader och skulle beskriva vad som hänt och vad felet är! Men när jag gjort det och ska skicka in det så säger det att de är för många bokstäver! Så jag fick tabort lite information! Och nu fått ett mail om att dom vill att jag förklarar mer! MEN FÖR I HELVETE HADE JAG FÅTT SKRIVIT DET SIST SÅ HADE DET VARIT KLART NU!!!!' Nä så nu har jag lärat skrivit om allt och skicka in igen!! Godkänner dom inte detta så får de med mig att göra! PLUS! Att 3 ska Tina mig angående att avsluta abonnemanget senast idag! Tredje gången de lovar det! Snart kommer jag åka och banka vett i dom !!

Kära läsare SKAFFA ALDRIG 3 !! Lova!


Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0