Snart helg

Paketet till Sophie är inslaget och klart för att ges bort :) får se om hon tycker om det men det hoppas jag! Annars får hon ta det och va tyst bara ;) haha

Längtar som fan till lördag då jag äntligen ska få festa med min pärla igen! Var så jäkla längesen nu! Vi är vana att ses varje helg men nu vet jag inte när vi sågs sist! Det blir en bra såklart ;) det vi kommer komma ihåg!

Ska hjälpa mamma imorgon på jobbet igen efter att Emelie hjälpt mig med handlingen! Storhandla är ett måste! Det ekar i min kyl! Finns ingenting där i! Eller jo smör, juice och champinjoner! För det är ju jätte gott ihop! Kan liksom göra så mycket mat på det! NOT! Var inte så hungrig ikväll så blev bara varma mackor! Hade lite riven ost i frysen så blev super middag ;)

Imorgon hoppas jag på att kunna ge er ett kost tips! Jag har beställt hem en produkt jag ätit förut! Man kan byta ut 2 måltider om dagen mot denna produkt och den är myyycket godare än alla äckliga soppor som säljs!

Nu ser jag böda camping, sen är det hela Sverige bakar final och sen fråga Olle! Sen sova!


Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0