Torsdag

Bloggas dåligt här jag vet! :p
Men igår var jag och hjälpte mamma en sväng på jobbet! Och ska göra det även idag. Lägga in lite varor, hjälpa lite kunder osv. Kan inte göra så mycket med armen! Men tre timmar på jobbet är lagomt. På måndag ska jag även byta gips, det jag har nu är liiite för stort eftersom de gipsade när jag var svullen! Men nytt och fint ska på! :)

På lördag ska vi fira Sophie som fyllt år! Har dock inte bestämt vad jag ska ge och kan ju inte skriva mina idéer eftersom hon troligen läser detta! Men vi får se vad som blir inslaget ;)

Nu måste jag börja fixa mig eftersom det tar ett tag med vänster armen att sminka!

Imorgon ska även Emelie hjälpa mig att handla lite! Jag kan ju inte bära påsarna själv så det är bra att ha en assistent ;)


Puss så länge
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0