Valvakan

Klockan är 00,50 och jag är vaken??
Valvakan från USA på Tvn så den underhåller mig just nu! Snart stänger alla vallokalerna där borta och ett resultat finns! Vem vinner? Det får vi se om någon timme! Är jag vaken då? Det får vi se!

Jag känner mig fortfarande hängig och får jag feber så genomför de inte operationen pga massor av bakterier! Men vilar jag som jag gör nu ska det inte vara någon fara!

Och jag älskar den nya designen! Gör inte ni. Det borde vara roligare att läsa bloggen nu än att börja med att se en bild på mig när jag var 16 år? Nu är det nytt och fräscht!

Imorgon åker jag tillbaka till Ockelbo och ska då försöka boka min USA resa! Åker den 1 februari eller den 15 onde . Har inte riktigt bestämt mig än! Tar då det är billigast och där resan passar med minst mellanlandningar. Men jag längtar så himla mycket att äntligen ska få uppleva "staden som aldrig sover" new york och Manhattan! Jag bara vet hur avundsjuk ni är ;)

Nu ska jag kolla lite och mysa i sängen!

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0