Fredag och helgen är här!

Kvällen är här och jag sitter i frisörstolen (läs köksstolen) hos Felicia och blir klippt! Men hos frisören brukar dom fråga om man vill ha ett glas vatten, kaffe eller te! På denna salong så får man ett glas cider (7,0) hit ja jag börja gå oftare ;) haha kanon bra ställe detta! Något jag kan rekommendera!

Kvällen kommer få leda oss vart den vill men den kommer inte ta oss ifrån norra åsgatan men den kommer ju inte bli nykter! Vi har redan skrattat så vi nästan kissat på oss !! Hur kul kan man ha åt ingenting liksom ? Tydligen magonts kul :) lite chips, ostkrokar och alkohol! Detta kommer bli en super kväll! :)


Imorgon glider jag mot staden Gävle igen för att köra en rejäl utgång med Sophie! Kommer nog bli en awesome kväll som alla andra när vi umgås!


Puss mina vänner!
/Fannie

Nu kör vi! Slitna toppar bort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0